آلفا مشاور

سئوالات رایج

مخاطب گرامی، لطفا با توجه به سوال خود، سر برگه مناسب را انتخاب نمایید.

چگونه می توان در آلفا مشاور عضو شد؟

۱-برای عضویت در آلفا مشاور بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.

صفحه ثبت نام

صفحه ثبت نام

۲-کافیست در کادر مربوطه ایمیل و رمز عبور انتخابی خود را وارد نمایید.


رمز عبور را فراموش کرده ام، چه کاری باید انجام دهم؟

در چنین مواردی کافی است به این لینک مراجعه کنید و درخواست بازیابی رمز عبور را ارسال نمایید.

چگونه می توان آموزش مورد نظر خود را تهیه نمود؟

مراحل ثبت سفارش آموزش مورد نظر شما بسیار ساده است و مراحل آن در ادامه آمده است:

 

  • ابتدا ثبت نام نمایید.
  • بر روی آموزش مورد نظر خود کلیک کنید.
  • از طریق دکمه “افزودن به سبد” آموزش مورد نظر خود را به سبد اضافه نمایید.
  • شما از دو روش می توانید سفارش های خود را مشاهده و نسبت به پرداخت هزینه های آن اقدام نمایید. روش اول این است که در بالای صفحه آموزش شما، دکمه ای با عنوان “نمایش سبد سفارش” وجود دارد که شما می توانید در این قسمت آموزشات خود را اضافه و یا کم نمایید و پس از آن به روز رسانی کنید. در نهایت نیز از طریق دکمه “ثبت و پرداخت سفارش” می توانید هزینه مورد نظر را پرداخت نمایید. روش دوم این است که می توانید تمامی مراحل گفته شده در روش اول را با کلیک بر روی گزینه “سبد” که در بالای صفحه شما نمایش داده می شود، پیگیری نمایید.
  • در نهایت نیز گزینه “ثبت و پرداخت سفارش” را کلیک کنید و مبلغ مورد نظر را پرداخت نمایید.
  • پس از انجام مراحل فوق ایمیل تاییدیه برای شما ارسال خواهد شد و همکاران  ما در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی خواهند کرد.


چگونه محصولی را خریداری نماییم؟

روش پرداخت در سایت آلفا مشاور به دو صورت می باشد، پرداخت هزینه محصول به صورت کارت به کارت و دیگری به صورت پرداخت از طریق درگاه بانکی(زرین پال).

پرداخت به صورت کارت ب کارت:

کاربرانی که هزینه محصول را به صورت کارت به کارت پرداخته اند می بایست در صفحه پرداخت محصول گزینه دوم (” انتقال مستقیم بانکی”) را کلیک نمایند. پس از تکمیل سفارش پیغام دریافت سفارش به کاربر نمایش داده می شود که در این مرحله کاربر می بایست صبر نماید تا ادمین وب سایت سفارش را تایید نماید در صورت تایید سفارش ایمیل جزئیات محصول + کد فعال سازی آن برای کاربر ارسال می گردد.

پرداخت به صورت درگاه بانکی:

این روش پرداخت همانند روش بالا بوده که بعد از تایید حساب شما محصول در اختیار شما قرار میگیرد.

در هنگام Extract کردن فایل ها با پیغام The archive is either in unknown format or damaged مواجه می شوم، دلیلش چیست؟

این خطا به دلیل دانلود ناقص فایل ها ظاهر می شود. لطفا مجددا فایل ها را دانلود نمایید.


در هنگام Extract کردن فایل ها ناگهان با پیغام Next volume is required مواجه می شوم، دلیلش چیست؟

این مشکل به این خاطر است که شما تمامی قسمت های فایل مورد نظر را دانلود نکرده اید. در صورتیکه حتی یکی از قسمت ها را دانلود نکنید قادر به استفاده از آنها نخواهید بود و با پیغام فوق مواجه می شوید. همچنین ممکن است در مواردی که فایل های زیپ را تغییر نام داده باشید نیز ممکن است این مشکل بروز کند.


در هنگام Extract کردن فایل ها ناگهان با پیغام CRC Wrong Password مواجه می شوم، دلیلش چیست؟

در این مورد به پیغام خطا دقت کنید و ببینید دقیقاً بر روی کدام بخش پیغام خطا می دهد، بر روی هر بخشی که پیغام خطا بدهد به منزله این است که فایل آن بخش خراب است و درست دانلود نشده است و باید مجدداً همان بخش را دانلود کنید، توجه داشته باشید لازم نیست تمامی بخش ها را دانلود کنید فقط کافی است همان بخش خراب دوباره دانلود شود.


چگونه محصول ویندوزی را فعال کنم؟

جهت فعال سازی محصول برای سیستم عامل ویندوز میتوانید از ویدئو زیر کمک بگیرید:



لینک های دانلود تا چه زمانی اعتبار دارند؟

لازم به ذکر است لینک های دانلود محصول بدون محدودیت دانلود می باشند در صورت ایجاد محدودیت بر روی تمامی پروفایل ها مشخص خواهد بود.


لینک های دانلود من کار نمی کنند، چه کنم؟

یکی از دلایلی که ممکن است لینک دانلود کار نکند، سرعت پایین اینترنت و یا مشکل از مرورگر شما باشد. ابتدا Ctrl+F5 را بزنید و مجددا روی لینک دانلود کلیک نمایید. اگر باز هم مشکل حل نشد، نرم افزار IDM را نصب نمایید و مجددا تلاش نمایید. اگر بازهم مشکل حل نشد، به واحد پشتیبانی محصول مراجعه نمایید تا مشکل شما را برطرف نمایند.


بر روی لینک دانلود کلیک می کنیم ولی فایل دانلود نمی شود؟

امکان دارد به دلیل ترافیک بالای سرور در برخی ساعات، دانلود با کمی تاخیر شروع شود و شما گمان کنید امکان دانلود وجود ندارد. در این حالت، لینک های دانلود را در نرم افزار مدیریت دانلود مانند دانلود منیجر کپی نمایید، تا دانلود به محض امکان پذیر بودن، توسط این نرم افزار انجام شود.اگر در این حالت نیز، دانلود انجام نشد، به انتهای آدرس لینک دانلود یک علامت سئوال ? اضافه کنید و مجددا تلاش کنید.اگر باز هم دانلود انجام نشد، چند دقیقه صبر کنید و سپس مجددا تلاش نمایید. در صورت طی کردن مراحل بالا و نتیجه نگرفتن مسئله را با واحد پشتیبانی در میان بگذارید.


هنگام دانلود فایل با خطای ۵۰۳ مواجه می شوم و یا هنگام دانلود فایل های چند بخشی، یک و یا چند بخش دانلود نمی شوند.

در زمان دانلود فایل های چندبخشی، سعی کنید که فایل ها را یک به یک دانلود نمایید و از دانلود همزمان چندین فایل اجتناب نمایید. در برخی مواقع، سرور آلفا مشاور به دلیل ترافیک بالا، اجازه دانلود همزمان بیش از یک فایل را به کاربران نمی دهد.


تمامی فایل ها را دانلود نموده ام، چگونه می توانم از فایل های RAR استفاده نمایم؟

اگر فایل هایی که به صورت .rar دریافت نموده اید، می خواهید استفاده نمایید؛ ابتدا لازم است نرم افزار WinRaR نصب باشد، سپس روی فایل کلیک راست نمایید و گزینه Extract Here را انتخاب نمایید.


حجم دانلود نمایش داده نمی شود؟

مشکل عدم نمایش حجم فایل تنها در سرور به دلیل موارد امنیتی روی فایل های دانلودی لحاظ شده است و به همین خاطر نرم افزار مدیریت دانلود شما حجم یا درصد دانلود را نمایش نمی‌دهد اما فایل به صورت حجم افزایشی دانلود شده و چنانچه صبر کنید بسته به حجم فایل، پس از پایان عملیات دانلود و دریافت کامل فایل، یکباره عملیات دانلود قطع شده و فایل نهایی در اختیار شما قرار می گیرد.


چگونه فایل دانلود شده را اجرا نمایم؟

برای اجرای فایل های دانلود شده می بایست از نرم افزار انحصاری آلفامشاور استفاده نمائید برای دانلود نرم افزار به صفحه برنامه کاربردی مراجعه فرمائید.



فایل های ویندوزی با اندرویدی چه فرقی دارند؟

از لحاظ محتوایی هییچ گونه تفاوتی با هم ندارند و تنها وجه تمایز آن ها در پسوند فایل اجرایی آن ها است.

  • در ویندوز پسوند فایل ها alf
  • در اندروید پسوند فایل ها fla

  • هر کد فعال سازی به منزله خرید یک محصول می باشد.
  • تمامی کد ها در پنل سرور چک شده و سالم می باشد هر گونه خطا از جانب شما برای ما به هیچ وجه قابل پذیرش نخواهد بود پس در استفاده از کد فعال سازی محصول خود نهایت دقت را بفرمائید.
  • سیستم به صورت کاملا اتوماتیک فرآیند ارسال کد فعال سازی + لینک های دانلود را انجام میدهد لذا خواهشمند است در تکمیل نمودن فرم های لازمه اعم از *آدرس ایمیل* خود نهایت دقت را بفرمایید در صورت بروز خطا ما هیچ گونه تعهدی بابت *خطای شما* نداریم.
  • اگر در فعال سازی یک محصول مشکل دارید از تلاش دست کشیده و تا قبل از این که کد فعال سازی شما سوخته شود به واحد پشتیبانی مراجعه فرمائید 
  • پس از خرید امکان دارد بدلیل شلوغ بودن سرور ارسال ایمیل با تاخیر رو برو باشد لذا خواهشمند است نسبت به دریافت ایمیل صبور باشید سیستم در  اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی خواهد کرد.
  • در بعضی موارد مشاهده شده است که سیستم کاربر دچار مشکل فنی است لطفا قبل از اجرای محصول و فعال نمودن آن از سالم بودن سیستم خود کمال توجه را حاصل نمائید.
  • کاربرای که از نسخه اندروید محصول اسنفاده می کنند باید توجه داشته باشند که مدل دیویایس شما نباید بسیار پایین باشد زیرا سیستم شما باید توانایی پردازش فایل را داشته باشد در غیر این صورت با کندی یا مشکلات فعال سازی محصول روبرو خواهید شد.